Internetlaaagg

Tjo! Har inte skrivit nå på ett tag nu, men det är internets fel -.-
I torsdas på tjejkvällen så gick jag med Felicia, Julia P, Julia L, Julia W, Frida, Sofie, Agnes och lite med Sofia och Julia V (hoppas jag inte glömde nån nu xD) Det var kul! :D
Träffade också en massa annat folk ;)
Igår, på valborg så var jag med, Felicia, Agnes, Julia W, Frida, Sofie, Ludvig, Anton och Martin :D
Vi såg på skräckisar och pratade :) Sen gick vi ut och grillade lite korv :) Kul var det! :D
 
Men nu får jag se vad jag hittar på idag, kanske bara tar det lungt tror jag :)

Puss! :D



Felicia i tidningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0