Tekniska museet :))

¢Nu ska vi snart börja fara till Tekniska museet :)
Nu under sportlovet har dom en massa aktiviteter där. Man kan göra egna legorobotar som ska göra olika saker,
spela in ett nyhetsprogram (vilket jag redan gjort med skolan, fast på teknikens hus i Luleå),och en massa mer!!
På Tekniska museet är det ganska likt Naturhistoriska museet som vi var på förra gången jag var.
Låter tråkigt på namnet men det är faktiskt kul!
Man kunde testa  en massa saker, till exempel minnet, reflexer och sånt ¢:
Jag skriver efter vi har varit där om det var lika bra som det låter, hoppas det!!


men nu ropar Paulina att vi ska fara nu så HaDetBra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0