Svaar =D

Hej, hade helt glömt bort att jag haft frågestund... men bättre sent än aldrig, eller hur? ;D

 Vem är din bästa vän?

 Oj, det är många! Men Moa Lundberg och Marie Johansson är väll dom jag har känt länge... :)
 Men det är typ många mer! <3
 

Hur länge gick du fotboll?

Vet inte... fyra år kanske?

 
Glass eller Sorbet?

 Sorbet ;)


 Godis eller chips?

Beror på, men mest godis tror jag! :D


 Vimto eller Fanta?

 Vimto såklart! <3
 

  Säg 5 saker du vill göra i sommar?

1.Ta det lugnt och ha sovmorgon!
2.Bada och sola :)
3.Vara med kompisar :)
4.Blogga såklart! ;D
5.Kanske träffa lite släktingar? :)


 Hur lång är du? exakt :D
 
Jag et inte exakt och hittar inget måttband, emn jag har växt om två stycken i våran klass sen jag började sjuan så kanske 156-157?
Kan jag skriva det lite senare när jag hittar måttband? :)

 
Stockholm eller Göteborg? 

Beror på vad man ska göra... ;D


  Båt eller vattenskoter?

Ingen aning, har bara åkt båt xD men vattenskoter låter ju kul, och det kommer väll jag och marie åka på en del i sommar kanske.. :D:D


 Va är din favoritmat?

 Tacos, pizza, nudlar med wokgryta, och till maten grillade majskolvar :D:D


 Favoritfilm?

 Tjenare Kungen :D


 Två saker som du skulle ha med dig till en öde ö?

Godis och en mobil som man kunde ringa och be om hämtning, kanske nån sorts GPS-sak i mobilen så att jag vet vars jag är också...


 Favoritdjur?

Katt, Chimpansunge och Koalabjörn :D

vad är de roligaste du har gjort dom senaste veckorna ?:)

Sovit över hos Julia Wallström i Skellefteåför nån helg sen, marie har sovit hos mig, och lasergame igår ;)

 
Favorit program?

Andra Avenyn, Blåsningen och Outsiders ;)


vilka bloggar läser du?

För många... :D


vad har du gjort på lovet?

Under sportlovet så var jag i Stockholm och hällsade på min storasyster, och så har jag varit hos min pappa i Luleå :)
Och nu på påsklovet ska jag väll vara med min storasyster Paulina som kommer från Stockholm  och hälsar på :)


edward eller jacob?;)) (haha i twilight)

Svårt... Edward var snyggare i första :D

 

Favorit årstid?

Sommar :)


Snyggaste killen i din skola?

Många... ;);)


Vem kommer du bäst överens med i din familj?

Jag vet inte... Paulina kanske eftersom jag inte träffar henne så ofta :P :)


Vem ser ut mest upp till i din familj?

Ingen aning... xD


Varför började du blogga?

Därför jag vill dela det jag gör och tycker med andra, och för att det är kul :)


Vad vill du jobba med i framtiden?

Jag vill bli skådespelerska eller kanske typ hjälpa folk, kanske soc. ? :)

välj 5 st som du tycker best om i din klass.

HihI alla :) 

sötast i din klass? (utsidan)

JULIA WALLSTRÖM!! xD


sötast i din klass? (innsidan)

JULIA WALLSTRÖM!! xD


vem kan du lita mest på av dina vänner?

Jag vet inte, men Moa har jag ju känt sen jag var kanske 4-5 så henne kan man ju lita på! <3 men det är typ många! Marie också :):)

sämsta skol ämne?

Tråkigast är nog NO tror jag, i alla fall fysik och biologi, och i SO är det historia och religon :P


favorit ämne?

Dans <3 och bild :)


Kommentarer
Postat av: Moa

nawiie, ja älskar dig!

2010-03-25 @ 22:04:46
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0