Sofie har kommit hem!! =D=D=D :D:D

Igårpå bussen såg jag, Julia W och Felicia Twilight New Moon , eller typ halva filmen:)
Det var välldigt fullt i bussen så då satte vi oss där nere.
Men där finns det ju inte tre platser som sitter ihop, och vi skulle ju se på film...
Så vi kom på den smarta ideen att tränga ihop oss på två säten.
Det gick väll sådäär... zD men efter lite flyttande av väskor och jackor så gick det;D
När vi var framme hos julia så åt vi då Tacos somjag sa i mitt inlägg från igår och sen for vi och köpte godis ;)

Idag så vaknade jag ganska tidigt ändå, klockan var väll typ nio-tio?
Eller VI vaknade:) då åt vi frukost.
Efter det gick vi ut ett tag, tog en liten promenad till nån skola för lågstadierelever, fast den är stängd nu för dom har lov (vill också haa). Julias lillasyster Liva (tror jag hon hette:P) fick också följa :D Sötare unge finns inte!
efter det så blen Liva trött så då gick vi in, men det var riktigt skönt i solen!!

Jag och Felicia tog bussen hem klockan 16.20
På bussen pratade ag och Felicia med Sofie som har kommit hem från Thailand <3<3 :D:D 
Har saknat henne mkt jue!

När jag kom hem så städa jag ihop lite i mitt rum ;( dammsög och sånt.
Sen så fick jag ett svar av Felicia som kanske skulle sova hos mig, men det gick inte.
Så vad skulle jag då göra?
Då kom jag på att det var NX, så jag duschade och gjorde mig iordning för att fara.
Jag var där med Julia och Jessica (?), mycket trevligt folk! :)
Vi spelade Cs som jag inte fattade någonting av, var första gången jag spelade det :P
Men Julia var däremot bättre! :O
Jag köpte bara ett kvällskort som räckte till två men jag stannade bara till kanske ett då mamma hämtade mig :)
Så nu är jag hemma och håller på att somna framför datorn...

Imorgon ska jag bara ta det lugnt, ORKAR inte vara med nån, måste plugga lite då också.

Men Ha Det Bra!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0