Rubiks Cube - en till

Hej!
Idag så har jag och Marie varit på stan ;) Där löpte jag denna:



Det är en sorts Rubiks Cube, när jag suttit med den ungefär tjugo minuter (kan varit mindre)
så kunde jag lösa två lager! Så nu har jag bara understa lagret kvar.. :)
Men nu får jag faktiskt inte köpa fler innan jag kan lösa alla!!

Morgonen började med att jag ramlade ner från sängen och ner på Maries madrass -.-
När jag vaknade till lite grann så gick vi och byggde ett hus i The sims 3 och sedan åt vi frukost :)
Efter det så for vi in till stan.
Sen har vi väll inte gjort nå mer idag tror jag:P

Fick skjuts med Marie hem, eller dom släppte av mig i Kopparnäs, där åt vi  middag och sen for jag och köpte godis :)
Nu sitter jag hemma i min säng och ska se på Tv i datorn, blir nog en tidig kväll ikväll om jag ska orka upp till skolan imorgon, fast att vi inte gick och la oss nå sent igår så är jag allt lite trött, inte bara lite om jag ska vara ärlig...

Men nu ska jag låta er göra något annat än att läsa här, Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

hah, jo vi ses imorn !:)

2010-03-07 @ 19:59:26
URL: http://wakati.blogg.se/
Postat av: Moa

självklart! :)

2010-03-07 @ 20:40:56
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0