Pappa C= c;

Nu sitter jag hos pappa och ska snart se nån film :)

I onsdag var vi  ju som sagt på lasergame med klassen :)
Jag, Julia V, Julia P och Emelie var ett lag, och så klart så vann vi ;) hihi så vi fick varsin fribiljett till laser game,
så är det nån som vill dit med mig nån gång?? :) HaHa skulle vilja fara dit en gång till med klassen :D:D
I går så gjorde jag ingenting, satt bara hemma på datorn hela kvällen. glömde NO böckerna i skolan och hade prov idag så det sket väl sig... -.- JaJa.

Idag så har jag varit med på nått "redaktionsmöte" för dom som vill vara med och skriva en skoltidning.
Men det är bara typ fem stycken så är det nån på christinaskolan som vill vara med?? :D
HaHa verkar iallafal kul, jag ska göra serierna och fotografera, det ska jag göra varje nummer, sen så ska jag skriva och sånt :)
Fick även en biroll i musikalen, men vad jag ska säga får ni se om ni kommer! :D
 Idag på bussen till luleå så åkte jag med Oscar och Angelica, mycket sociala!
Men nus ka jag se på film!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0