Ny mobil

Hejsan :)
Idag så har det varit skola- som vanligt.
Idag så fick jag ett sms där det stod att jag hade fått tilbaka min mobil från lagning.
När jag kom till affären så hade jag fått en ny, en sony ericsson T700.
En som som Julia Viklund har, hon säger tat den är bra :)
Men jag vet inte om jag ska ha den...
Men i fall att jag ska ha den funderar jag på vilken färg jag ska ta. vilken tycker ni? :9






Tyckte själv att den svart-röda var lite häftig, men jag har ju inte tänkt så mycket än.
Imorgon har jag sovmorgon till 11.30 och då ska vi till havsbadet, men nu ska jag göra franska, hadetbra!


Puss!

Kommentarer
Postat av: daniela

Svartsilvriga

2010-03-16 @ 23:01:33
URL: http://missjelly.blogg.se/
Postat av: pauan

jag tänkte också säga svart silvriga! hahaha : D

2010-03-17 @ 21:37:58
Postat av: Marie

pappa har en också sån ;) tycker att du ska ta den svartsilvriga ;P

2010-03-18 @ 21:15:27
URL: http://mariiejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0