Nu ska man se film :):)

Idag var vi ju som sagt på museet, det var superkul!
Det fanns mycket man kunde göra, bland annat en  hjärnövning.. Det gick till såhär:

Man satt vid ett bord,två stycken mittemot varrandra. på bordet var det en linje från ena änden till den andra. På linjen låg det en liten boll.
Man tar på sig ett litet band runt huvudet och sen trycker man på "Start". Man ska slappna av och koncentrera sig på bollen. Om man är koncentrerad så förs bollen öc´ver till den andra personen.
När bollen är i slutet av linjen så vinner man!
Trodde inte att jag skule vinna men det gjorde jag" :P Stort.... HaHA!
Men nu ska vi se på "Zombie Land"
Skriver mer imorgon om vad vi gjorde idag ha det bra!

Puss!


Köpte en sådan idag, så nu har man en med tre rutor, en med fyra och en med fem ;;)
Kan lösa den med tre och Nästan den med fyra så nu får vi se hur det går med denna:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0