Med Marie :D

Idag så har jag tillbringat dagen med Marie :D

Jag hämtade henne klockan halv 11 och då så väntade vi en halvtimme på bussen som gick till Boden :)
På bussen så pratde vi, om ALLT möjligt! :)
På badet så åkte vi ruschkaor, åkte i "Strömmen". Strömmen såg inte ut som i Piteå...
Det såg ut som om man åkte i ett berg, typ :P
HaHA kul hade vi i alla fall! Till lunch blev det ett Big Meal på en grill som var ovanför badet :)
GottGott!!


Efter badet så träffade vi några riktigt söta barn! HaHa! <3
Och inne i badet så var det två Piteåbor  ju !!  Simone Bäckman och Amanda Nilsson ;)
Tralalala lalala gjorde så här... ( Moa Lunberg fattar..)

Nu sitter jag och Marie i pappas soffa och vi har nyss spelat The Sims 3 :) Det blev nämligen så att Marie skulle sova hos mig inatt, KulKul!! ;D

Inatt så kanske jag skriver ett till inlägg, nån gång.. Vem vet?

Men Nu ska jag låta Marie blogga lite!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

haha omg, ah ja vet inte va den heter, orkar inte gå och kolla (a)

2010-03-06 @ 23:01:56
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0