Lillalilla Piteå

Nu har jag kommit hem från Stockholm :)
Lite skönt att vara hemma är det ändå, fast hade velat vara i Stockholm också! xD

Idag var vi på Polismuseet, är inte en museummänniska egentligen..!
Men det var kul!
Efter man gått runt hela så fanns det en liten hörna där man kunde rita olika saker, det fanns också en tävling där.
Man skulle rita en polisuniform på ett papper och lägga i en låda, i slutet på månaden röstar dom ut en vinnare, och då syr dom upp en riktig uniform som ser ut som på teckningen!
Min såg ut ungefär så här...


Men nu ska man se Andra -avenyn på datorn, Hadetbra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0