Inget bloggande

Idag så ska jag fara till pappa :) Men vi ska fara till hans stuga till på fredag kväll eller något sånt..
Så då blir det inget bloggande, det finns inget internet inne i storskogen ;(
Nu ska jag snart börja packa upp Stockholmsväskan och packa ner lite varma klädewr istället, men också badkläder!
På lördag kommer Moa och Marie till mig och då så ska vi vara lite på stan i Luleå och så ska vi bada på Nordpolen i Boden, BÄSTA äventyrsbadet alltså!!
Kanske skriver ett inlägg senare innan jag far om jag hinner alltså, bussen går tolv :O

Puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

helvete att jag inte kan följa, satan va kul vi skulle ha haft! :(

2010-03-05 @ 21:19:51
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0