I Skellefteå :D

Nu sitter jag hära hos julia wallström med Felicia :D
Vi har varit med Lukas ett tag, men han for hem för en liten stund sedan.
Idag i skolan så hade vi inget specielt i skolan... tror jag?
På bussen efter skoloan så fick vi brottom så vi vart tvungna att springa, gick väll sådääär..
Dom första fem metrarna. HaHA, men vi hann ialla fall!
På bussen såg vi på New Moon :):)
När vi var framme hos julia så åt vi Tacos <3<3 Mumms!
Sen så har vi inte gjort nå mer, pratat med folk och varit med Lukas :)
Nu så pratar vi i telefon med Albin i telefon, han pratar på för fullt!! :D:D
men nu så ska jga vara social med folket, Hadet bra!


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0