Gott!

Hej allihopa!
Igår bakade ju jag och min storasyster Paulina, så här blev resultatet!




Visst ser dom goda ut? :)
Det var dom också!

10 portioner
Stora formar, 6 st/plå

100 g smör eller margarin
2 ägg
3 dl socker
1 1/2 dl vetemjöl
4 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
En näve grovhackade valnötter (kan uteslutas)
Minimarshmallows



Idag så ska vi göra en ny sats, fast korta av tiden (för att vi använder  gasspis)
Smält smöret och blanda med övriga ingredienser förutom marshmallows. Fördela i 10 stora muffinsformar och grädda längst ner i ugnen i 200°C ca 15 min. Lägg en hög marshmallows på varje muffin och ställ in i ugnen högst upp någon minut tills marshmallowsen sväller och får lite färg. Låt svalna något.

Man kan dock förlänga tiden första gången i ugnen om man inte vill ha dom RIKTIGT rinnniga!
Men det avgör man ju själv :)







Kommentarer
Postat av: j

haha va gulliga haha xD

2010-03-01 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0