Felicia har ordet!

jag älskar hundar och  kater och kleder .






Efetersom Felicia har lärt sig att skriva för ett tag sedan så fick hon skriva själv, vad hon ville :P
Men det tog ju sin lilla tid, har på film, men det är bara halva meningen... Blev helt konstigt med ljudet Men..




Nu ska jag ta över och skriva!
Idag så vaknade jag gnanska tidigt och duschade , jobbigt att gå upp var det!
Men måste man så måste man xD
Idag i skolan har det väll varit OK ;)
Dans på förmiddagen fram till lunch och sedan mentorstid, engleska (fick tillbaka engelska proven då, fick 93 av 104/106, trodde jag skulle få IG!!)Efter engelskan var det SO tror jag. Och sista lektionen matte :)
Efter skolan så gick jag hem tillsammans med Julia L, hon bor på området bredvid mig.¨
Vi pratade om typ mycket och frös.. I alla fall jag efter att jag hoppat över en STOR plogkarm som var typ, en meter hög? Hihi kul vrar det i alla fall!
När jag kom hemså åt jag middag, stuvade makaroner med korv ;) var hur hungrig som helst!
Blev inte mätt av skolans mat och ändå köpte jag en stor macka till!
Nu så ska jag spwla lite The Sims 3 innan jag ska gå och lägga mig, och imorgon blir det PLUGGAPLUGGAPLUGGA!

Puss! 


Kommentarer
Postat av: Moa

naaw, fett längesen ja såg hon, måste träffa er snart! (a)

2010-03-09 @ 22:06:36
URL: http://moalundbergh.blogg.se/
Postat av: Marie

awii, så jäkla söt! Gullunge :D

2010-03-10 @ 17:06:18
URL: http://mariiejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0