Error

Idag så började dagen med att det var DISA i skolan :)
Efter det har vi haft matte, dans (ballet), SO, och språk. Tror det var allt :P
Efter skolan så stannade jag Frida, Julia W och Felicia kvar på skolan ett tag :)
Där jag och Frida var VÄLLDIGT coola!
Julias buss gick klockan 17.15 så vi stannade på skolan till fem, var faktiskt kul! ;)
När klockan var kvart över fem och jag hade tagit på mig jacka och hämtat mina saker var det bara att bbbörja traska hemmåt.
Men när jag hade gått halva vägen så ser jag mamma komma körande. Så jag fick skjuts hem efter att vi hade handlat :)
Ikväll så har jag pluggat till en massa prov och gjort matteläxan till imorgon *stolt!*
Så det blev inte tif över till så mycket annat ;( menmen, nu sak jag gå och lägga mig, är trött efter en hård vecka med MYCKET och styrketränande dans! ;O

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0