EarthHourbloggen :):)

Såhär såg min blogg ut under Earth Hour :):)



Och så var resten av hela bloggen svart, men jag kunde tyvärr intte läga in den, blev nå fel, den var nog för stor.

HaHa, lite onödigt kanske men jag tyckte att det var kul.
Ikväll har jag sett på Första Män som hatar kvinnor, igår så såg jag sista, så det blev väll  lite omvänt men jag tyckte den var bra.
Imorgon är det bara att gå upp tidigt och duscha och sen ta bussen till Piteå där det  ska vara genrep till musikalen :)
Så det blir ju som att jag går upp sju om jag går upp klockan åtta som jag ska, För klockorna ska ju ställas om. Lite  onödigt tycker jag! Varför kan man inte bara ha samma tid hela tiden??

aJa godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0