Beck ;)

Nu har vi sett senaste Beck filmen, bra men inte riktigt "Beck" :P Svårt att förklara men om ni ser den själva så fattar ni! men annars var den spännande :)
Har bakat nya sånna dära kladdkakemuffins! Den hära gången hade vi bara hälften värme och de blev mycket bättre! (kom ihåg att vi använder gasugn så det blir typ annorlunda :P )
Lite rinniga men det var gött!

Nu vill man ju fara och hälsa på Emma i Uppsala, och Lisa såklart! Men jag hinner typ inte :'(
Får göra det någon annan gång! :D
Hoppas ni har det bra!

Smakade den dära ljusrosa drickan, var VÄLLDIGT söt, haha!

Hadetbra!

Puss!


Kom ihåg att besöka veckansblogg!

Empa

Kommentarer
Postat av: Em

SV: Nja jag kommer nog inte kunna komma upp på påsklovet :( Har inte råd. Har ju flyttat hemifrån nu så jag måste sköta ekonomin -.-

Men i sommar hoppas jag att jag kommer! :D Om jag inte jobbar då x)

2010-03-02 @ 08:41:41
URL: http://eothain.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad gott:D Vilken beck såg ni?=)

2010-03-02 @ 10:49:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0