Back To School

Nu har skolan börjat igen, jobbigt!
Känns som om man direkt blev begravd i en massa prov och läxor!
Franskaprov snart så det är väll bäst att börja plugga, kommer inte gå bra känner jag på mig. Men det kanske går bättre om man tänker positivt? :P
Aja, nog pratat om mina läxor, man blir ju bara deprimerad om man tänker på alla prov vi snart ska ha, plus läxor och en musikal!
Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik, ska nog snart gå oc lägga mig tror jag, ska försöka i alla fall!
Ikväll så har jag varit på fotbollsmöte med laget, tror att jag ska sluta fotboll. :P





Någon som vet hur man fixar ett konto på Spotify? :)

Kom ihåg att besöka http://www.ampapampa.blogg.se!

Och fråga gärna något, har ju frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0