1OO inglägget

Igår så skrev jag inte för jag va på IKEA och var hur trött som helst när jag kom hem...
Här kommer iallafall lite bilder från gårdagen :)


Det började med att vi åkte bil...

Bra att någon av oss hade kul i bilen i alla fall.. :')

Felcia lyssnade på sin favoritlåt Kom, och skrev "kåm" på rutan.

Trodde vi var framme, men  vi var bara i Kalix, så det var en bit kvar... ;(




Felicia på IKEA





Hejdå IKEA
Och hej Finland!

HaHa inte så  bra bilder men..

Idag så har jag  varit i Kopparnäs, har sett film och varit med Felicia :)
När jag kom hem så tog jag det  lugnt ett tag sen så kom Marie, vi gjorde lite hemligheter (hahah) och pratade ;)
MEn nu ska jag gå, måste snart gå och lägga mig ;(

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0