Alexander <3

Hej! nu ska jag snart fara och äta hos min mormor och morfar, efter det ska jag spela golf ;D
Nu är sommarlovet snart slut, och mitt har nyss börjat känns det som. Men det blir nog så när man suttit barnvakt i två veckor! :)
Saknar i alla fall min lilla klass, och om skoldagarna bara bestod av dans och rast skulle jag gärna börja NU, men nu gör dom ju inte det så jag föredrar hellre lov ;)
I helgen ska jag till stugan, så då blir det nog en del bloggande om jag kan ha internet där, är inte så bra teckning...
Idag åker Alexander iväg med färjan (ni vet tv programmet?) kommer sakna  han! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0