I Luleå ;)

Idag är jag i Luleå hos min kära pappa(a) Just nu sitter jag hära hemma själv i hans lägenhet, eller helt själv är jag ju inte, munken är ju såklart med :) Pappa och Anna är hos Annas föräldrar nu men borde snart komma tillbaka.  Sen blir det att fara till The City<3 
Ska köpa ett par täckbyxor från Stadium, tyckte dom var riktigt snygga!

 Igår var jag med mitt lilla kusinbarn Alva, vi åkte skridskor (jag åkte på mina skor ;) och var ute och lekte i snön typ 2 och en halv timma *stolt* ;D Senare i eftermiddag komer Rebecka och hennes två barn Amber och Elvira

(mina syskonbarn) och äter taco här, Mums!
AMBER ;)ELVIRA ;)
Ikväll när jag kommer till Piteå om det inta blir för sent tänkte jag ringa till Marie och höra om hon ville komma, var läng sen man såg henne :/ Så om du ser det här Marie kan du väll ringa? ;)
Efter som jag har en ny dator så finns det inge PhotoShop på den ännu, så jag undrade om någon vill göra en header åt mig tills jag kan göra en själv :):)
Kanske sriver mer ikväll och lägger in lite bilder från dagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0