Träna Gratis :)

Idag i skolan fick vi den här fina lappen :)



Finns olika träningspass på bland annat Step In och Korpen,Styrke alltså:) Dom flesta i min klass ska nog dit direkt efter skolan nu på torsdagar tror jag det var, men det kanske blir någon annan dag får se ;)
Idag har det varit en jobbig skoladag, har typ inte sovit någonting inatt så var typ trött...
Dansen var kul, har börjat lite mer med piruetter :) Längtar tills man kan det, bra alltså!
Från ballet till street! Ska snart börja fara och streeta lite, men kan inte bestämma mig om vad jag ska ha på mig :S Funderar mellan jeans eller mjukis, tror att det blir jeans mjukis måste in i tvätten :) Men har typ ingen tröja att ta på mig ;K Eller jag har en T-shirt men ingen lite tjockare tröja, Är så Jävla kallt i hallen! ;O




Har inte hittat kamerakabeln ännu så ni får tyvärr vänta ett tag :/
MenMen, Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0