I Kopparnäs

Blev att vi ska sova i Kopparnäs  inatt, och jag som skulle vara med marie... :( Jaja, men nu sitter jag i alla fall och bloggar på min nya dator :D eller min och min är det ju inte, det är  mammas också men tror nog att jag använder den mest,hehe... (a) Tänkte göra en videoblogg ikväll men orkar inte, mår typ inge bra :Z får se om det blir någon skola imorgon :/ hade inte velat bli sjuk iigen, för nu har ju breaken börjat om.
Fast det är typ inte break längre:OVi har fått en ny tränare som dansar street ;O Men det blir nog bra, hoppas jag då, annars får jag börja break i Luleå :) Där finns det bra grupper.
Eftersom jag är i Kopparnäs så har inte jag överföringkabeln till kameran så jag kan inte lägga in några bilder från idag, får göra det imorgon om jag hinner och hittar kabeln.. :P
Men då kan jag lägga in lite andra bilder istället som jag tog när jag hade tråkigt ;)




  HaHa Julia ser ut som ett litet troll på denna bild <3



Här tycker jag att jag ser ut som en gammal gubbe, ialla fall på håret :O



;)





GodNatt !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0