Tvkväll :D

HejHej! nu är jag hemma från dansen och det gick väll sådäär... xD och nu blir det TV!! 
Just nu ser jag på Outsiders, det handlar om en tjej som ärr OTROLIGT rädd för tjocka människor.
Hon börjar gråta om hon är 100 meter från en "tjock" person(konstigt men...) och en tjej som bara är på gymmet och har muskler som en av världens starkaste männ (ser det ut som i alla fall :S)
HaHa, sen blir det Csi Ny ;D Får se om jag orkar se något mer efter det för jag måste gå igenom läxan till imorgon också :/
Är typ jättetrött ;PJaJa men Ha Det Bra, Puss!



Jag bjuder på min jättefina bild <3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0