TRÖTT efter en lång dag!

Idag så började jag med att ta ett bad, verkligen skönt på morgonen!
Sedan for vi på stan, vad jag köpte dära får ni se sedan, orkar inte skriva nu :P
Efter vi hade varit på stan så kom Josefine och hennes barn Timothy och Isabell från Göteborg ;D
Jag har haft fullt upp med att bygga kojor, leka mamma pappa barn och kurragömma =D Elvira och Amber kom också med Rebecka ;)
På kvällen så har jag varit och åkt skridskor med Alva, kanske lägger in en film sedan, får se ;)

Men nu ska jag se på tv,ha det bra!

Orkar inte skriva nå mer är sjukt trött!

Puss!

Kommentarer
Postat av: fije

söt blogg! följ oss med bloglovin?

2010-02-14 @ 17:58:35
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0