it's cold outside, but when I'm by your side, it's hot

Tjosahn :) idag i skolan var det typ DISA, det var väll okej, vi pratade mest  ;)
Det var någon konstig mat så jag var typ ashungrig när jag om hem:P Dirrekt efter skolan så for jag till Korpen, Blev lite styrka och sen stretch på slutet (y) LÄngtar till på Sportlovet, kanske ska till stockholm då ;) kanske ärmeningen att man ska sporta då, men det blir väl en hel dels springande på stan :)
Iorgon får jag se om det blir någon blogg för jag ska fara till Skellefteå med Sofie och Julia W och sova hos Julia (y) :D Det blir kul!!
 Kanske far på UB då men får se ;) (ungdomsgården)
Vi ska ha en musikal med klassen och vi ska dansa till Micahel Jackssons You Are Not Alone



Och Abbas  Does Your Mother Know



HaHa i Abba låten ska jag vara en kille i dansen och ska dansa med två tjejer, det blir nog roligt xD

MenMen nus ka jag kolla o man kan beställa någo mustach någon stanns till musikalen ;)

HaDet Bra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0