Ingen friiiiitid :(

Har ingen fritid, säger som Anna-Stina... :D haha, men jag hinner ju typ inte göra läxorna ju! o__O  Slutade 4 då är man hemma vid halv fem, sedan så äter man kring fem - sex tiden och sen far jag på dans klockan 7 (som jag egentligen inte orkar fara på idag..)
Och så måste jag göra en engelskaläxa till imorgon -.- hinner inte!
Idag har jag bara varit på skolan och haft det trååkigt, förrutom sista lektionen när vi var i datasalen <3 :)

Tycker det är dåligt att dom bara ändrar till street när det är break vi alltid kört,  break är mycket roligareju ;/
 
Men nu måste jag typ gå om jag ska hinna att göra NÅNTING innan dansen börjar :D

Hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0