hemma

Hej :D igår eftermiddag när jag kom hem från Skellefteå så åkte jag skridskor med Felicia :) det var ju evigheter sedan man gjorde det så det var lite vinglit i början, men kul var det!
efter det så såg vi melodifestivalen. Den var inte så bra tyckte jag :P
Efter En LÅÅÅÅNG kväll natten inann med Julia W och Sofie så var jag typ astrött så jag orkade inte blogga nå ;P

Idag så har jag varit i Kopparnäs och senare på dagen så for jag till Rebecka ;) då vat jag med Elvira och Amber, deras kusiner Daniella och Michaela var oxå dära ;)
 Vi var typ ute och byggde snögrottor mm. (y)
Sen när jag kom hem tänkte jag ha en filmkväll eftersom jag fick några filmer av Rebecka som hon inte skulle ha kvar ( Tack Rebecka!) men det blev inte, pluggade istället.
 Kom på att jag skulle ha en svenskaredovisning imorgon så det kan vara bra att ha det klart skrivet i alla fall :P
Var typ inte mycket man skulle lära sig, bara någon mening, har skrivit på tre sånna här "overhead blad" så dom får läsa själva! *smart*

JaJa men nu ska jag nog gå och lägga mig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma & Alexandra

snygg blogg :D

kolla gärna in min & skriv va du tkr!

2010-02-08 @ 18:17:44
URL: http://bestasystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0