En ganska så rolig dag :D

Hejsan :D idag så började dagen med att vi hade NO, var typ nån vikarie HaHaHa! (julia V fattar)
Efter det så skulle vi ha haft balllet men då såg vi på film istället, Utan lärare ;D först såg vi nötknäpparen, var typ tråkig, så vi livade upp den med lite dans xD Jag och Anna-Stina och några fler härmade dom på filmen. Såg tydligen välldigt roligt ut!
Efter det fick vi se på en film om dansgruppen Bounce tror jag att det stavas, det var -lite roligare :D
Efter det så hade vi Modern, men vi hade ingen musik, någon hade tagit "bergssprängaren" som dom kallar det. Så vi fick ha dans med åttorna. :)
Vi blev indelade i små grupper och hade ungefär en kvart - tjugo minuter på oss att göra en liten koregrafi.
Men det var inte så lätt som det låter! man fick lappar där det stod olika saker som skulle vara med i dansen. T.ex. Rulla, skaka, Grand jete mm. HaHa våran blev typ sämst men det var kul i alla fall ;)
Efter detvar det SO och engelska.
på SO:n så gör vi en teater och på Engelskan fick vi godis och pratade mest (y)

Efter skolan for jag på scouterna, skrattde typ MKT! :D xDhahha!
Ja, hade typ inget mer att skriva idag, kanske inte så intressant men.

Puss!

Kommentarer
Postat av: elly

Hej :D har en frågestund i min blogg så skriv en elle flera frågor så e du jätte snäll ^^ de kommer upp i bloggen om nån / några dagar. tack kram=))

2010-02-11 @ 21:17:09
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0