Dansdag :D

HejHej! Idag så var det dans alla timmar innan lunch, först ballet och sedan jazz :D efter lunch var det mentortid och sean engelska, efter engelskan så for vi på en dansföreställning. Det  var Svenska kungliga balletskolan som uppträde, var riktigt bra tyckte då jag ialla fall :D
Kanske lägger in nån bild från uppvisningen sen om jag orkar :P

Här är några låtar jag hittade på Youtube :) har dansat till två av dom och den tredje har vi på stretchen på balletten.

Tankelåtar? är det här tankelåtar? vad tycker du? :P Alltså om man tänker mycket när man lyssnar på dom( hoppas ni fattar hur jag menar!)

La Valse d'Amelie



amelie Soundtrack


twilight Soundtrack




Brukar inte lyssna på sånna här låtar egentligen men gjorde typ det ifag, vet inte varför :P
Kanske skriver sen Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0