Mina vänner säg OOJ!

Idag så tänkte jag bli brun, så jag gick ut och låg och solade i 3 timmar. Var faktiskt skönt, låg och läste och gjorde en slusch och svalkade mig med. Men det blev knappt nån skillnad, är nästan lika blek. Kommer se ut som ett spöke när skolan börjar. kul.

Är hos mormor och morfar nu och sitter och lyssnar på Näääk, riktigt bra! Började lyssna på Näääk när jag fick hans skiva av min syster Paulina. Tack :) var ju ett tag sen men ändå :) Är föresten hon jag ska hälsa på i Stockholm, gissa om jag längtar! :D 


 

                

                

                                               Polarna de fanns där och backa min rygg
                                         så vad man än gjorde kände man sig alltid trygg

                                  
                                                               oj vilka minnen!♥


 Nu ska jag ta och göra nå vettigt, försöka i alla fall.
 
 Puss! 

                               
                                                                               Igår    :)

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.aha,men ni hann väl int gå igenom allt på en halvtimme?

tror du det fungerar med smörpapper?

2010-08-15 @ 21:15:56
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: lilla jag (y' <3

fin blogg :D

2010-08-15 @ 23:07:38
URL: http://lillaflickah.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: hihi ja :) hösten är ju mysig!

tack, roligt att den uppskattades :D

kram!

2010-08-17 @ 10:47:09
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0