Paint in white

Är i Stockholm nu, blev sent igår så ja orkade inte skriva men gör det nu ist. :)

När vi kom fram så hyrde vi en bil och körde till Paulina där jag lämnade min saker. Sen  for vi och åt.
Det blev en Hummus restaurang, gottgott! :)
Efter det så for jag och Paulina. Vi skulle bara leta reda på en Telia affär, men blev ju ändå att man kolla runt lite också, så jag köpte ett linne, shorts och skor.




Sen for vi till Kista Galleria där Paulina jobbar, där köpte jag ett vitt depend nagellack :)
Hon slutade jobbet 21.00 så då for vi och handlade och for hem och åt och såg på Karate Kid, bra film! :)







Nu så har jag just ätit frukost och Paulina och Jonas är och jobbar, lite senare ska jag göra mig iordning och ta tunnelbanan in till stan medans hon jobbar :)

Ha en bra dag, Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

kul med shopping :D

2010-08-17 @ 18:07:32
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0