It's magic

Eftersom jag inte skrev någonting igår så berättar jag  lite smått nu :)
Var väldigt seg när jag vaknade, satt i sängen och såg på film och halvsov, men det kanske är okej när man har lov, iaf så for jag och var med Sofie och vi gick på Circus Sale, hittade inget men det var ändå kul! Sen så for vi och badade på tages bro. Så vi bestämde oss för att hoppa. Shit va läskigt det va, när man stod där. Blev inte bättre utav att det flög en massa fiskmåsar över oss, hatar fåglar! I alla fall så gjorde vi det och då var det kul, hhade en liten publik också, hehe...
På kvällen så var jag med Felicia. Vi for till badhusparken och gungade gungbräda, återupplevde barndomen haha! :) då kom den här killen och ville vara med oss.
Han hette Noel (?) och var en riktig "cooling" Hah, söt :)
Sen träffade vi agnes, hon tog ett dopp och sen pratade vi resten av kvällen och typ flumma på :)
Tråkigt inlägg jag vet :P
Ha en bra dag :)
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0