hittade på moas blogg :)

 

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Mer :)
Telefonsamtalet:Daniela
SMS: Marie
Sång du lyssnade på:Saltkråkan x)

Gången du grät: vet inte :P

HAR DU NÅGONSIN:
"Dejtat" någon två gånger: Nepp :)
Har någon varit otrogen mot dig: nä
Varit kär?: japp :)
Förlorat någon speciell person: aa 
Varit deprimerad: vet inte, kanske? :P.
Varit så trött att du somnat sittandes: jo  

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Lila <3<3
färg 2: rosa
färg 3: grön

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän:jo :)  
Fått ditt hjärta krossat: japp
Skrattat så att du har börjat gråta: haha jo X)
Träffat någon som förändrat ditt liv: jo
Insett vilka som är dina äkta vänner:Ja .
Fått reda på att någon har pratat om dig:Tror det...?
Kysst en kompis: HaHa inte KYSST

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:Dom mesta :)
Hur många barn vill du ha: 2 typ :)
Har du några husdjur:En katt :) 
Vill du ändra ditt namn: Jag nöjer mig :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Varm med kompisar och familj, sen så vakade jag ooch Julia V, var ju lucia då.
Vilken tid vaknade du idag: tjugo i tio..?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Vakade med Agnes, Felicia och Sofie :D:D 
Någonting som du längtar till: sommarlov
Senaste gången du träffade din pappa:lite mer än en vecka sen :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hmm, jag vet inte :P
Vad lyssnar du på just nu: saltkråkanfilm :P
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp :) 
Vad gör dig irriterad just nu: Har lite godis :'(

OM DIG:
Vad är ditt namn: Deniece Öquist
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: skytt
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: har gått på strömnäs och pithol, nu går jag på christina :)
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: brunt :)
Långt eller kort: lite långt :P
Längd: 157?
Vad gillar du gällande dig själv: HaHA  jag vet inte :P 
Piercings: örat
Tattoos: nope
Höger eller vänster: höger 

DIN FÖRSTA:
Operation: inget :)
Piercing: örat
Tatueringen: ingen
Bästa vän: HaHa många <3
Sporten du spelade: längdskidor 
Husdjur: bögmunken!
Vaccination du minns: när vi for till Turkiet, tvåan?  
Konsert: Markoolio tror jag :P
Förälskelse: Haha, gustav tror jag :P
Alkohol du drack: Vet inte :P

JUST NU:
Äter du: choklad <3
Dricker du: Jaffa, nån frånn finland
Är du på väg att: få ont i ryggen, sitter på golvet :P
Lyssnar du på: tvn
Väntar du på: att felicia ska gå -.-

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: japp
Vill du gifta dig: om jag hittar den rätta ja :D
Karriär i åtanke: Regissör C: C: 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: både
kortare eller längre: längre
Yngre eller äldre: äldre
Romantisk eller spontan: romantisk 
Snygg mage eller snygga armar: mage (a)
Tatueringar eller piercingar: spelar ingen roll
Känslig eller inte: vet inte
Ragg eller förhållande: förhållande,  
Bråkstake eller tveksam: bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: näe
Gjort något sjukt spontant:Har väll andra 
Tappat glasögon eller linser: jo, eller inte tappat bort, men jag har tappat dom i backen :P
Haft sex på första "dejten": inte de
Krossat någons hjärta: inte med mening iaf
Har någon krossat ditt hjärta: ja
Har du blivit arresterad: hhehe, nä
Dissat någon: ohja
Gråtit när någon dött: mjå
Gillat din killkompis (mer än som vän): inte tjej :P

TROR DU PÅ:
Dig själv: beror på, 
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: jo :) 
Himlen: kolla upp...
Tomten: vem gör inte det?
Att kyssas på första dejten: ja...?
Änglar:vet inte

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nah
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: mjå 
Vad kan du verkligen inte leva utan: vetinte
Att posta det här är din 100 sanning: Duktig jag är!! :D                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0