Dålig uppdatering :/

Tjo! :)
Ha varit  hos pappa i helgen. Vi (jag, pappa, anna och munken/smulan) var i hans stuga i mjöträsk. :)
På lördagen var det soligt och fint väder, och jag låg ute och solade - tills snön kom :S -.-
Snöade hur mycket som helst, och på morgonen idag så var det fortfarande kvar, ca 1,5 dm :S :O
Trodde nästan att det skulle bli vinter igen.
När vi upptäckte det dåliga vädret så for vi in till Luelå, där vi gick på stan. Fick en nny skateboard, tack pappa :') som jag prövade idag, var riktigt skön! :) (y)

Nu kommer jag just upp efter ett 1timmarsbad, med en dusch efteråt <3 :D
Imorgon börjar skolan, efter en lugn´och skön helg:(
Snart har vi uppdansning (dansprov) så nu är det bäst att jobba hårt :)

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar och äta twister (♥)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0