Bildbomb :D

Här kommer lite bilder frånigår och idag :)
Idag så var vi ju i Kåbdalis, så det är mest snöbilder men det får bli bra ;D

IGÅR :D


 Felcia och jag gjorde påskägg ;)                              Felicia hade gjort dom här lapparna som hon delade ut så att
                                                                              Alla fick varsin, den med hjärtat på vann en överaskning :')

En tårta med jellybelly och marsipankycklingar :)     Jag och Felicia bytte påskägg :)
    (förlåt oskärpan xP )

 Jag fick det till vänster och jag gav Felicia det                  Felicia gick till mormor och morfar 
till höger :) blev en hel del klipp och klister när                           och önskade glad påsk
       jag skulle göra Felicias ägg... -.- <3

                  Lilla påskkärringen :)                               Sen fick jag ett påskägg av mamma också,
                                                                                tredje jag får iår, kommer inte ens orka allt...



 
Och nu kommer bilder från idag :D


                Äntligen framme :D                               Felicia tar en vilopaus efter en stunds pulkaåkning :)

    Syns inte så bra på bilden, men det var hur fint                   Sitter i backen och solar :D
          och soligt väder som helst! <3 :D                           måste vara nå fel på min mobilkamera
                                                                                       eftersom de inte syns att det är sol-.-

  Jag och Felicia åker pulka och stannar inte förrens                      Glad liten tjej :)
  vi åker in i en snödriva där husvagnarna är.
  Felicia tycker det räknas som ett världsrekord C:                                  

      Nu åker vi :D                                                        Mycker folk C:






  Första gången Felicia står på slalomskidor :D
 När jag skulle köpa glass så stod det tre små killar bakom mig, då sa dom:

Kille1: hur många kulor ska du ha?
Kille2:Jag vet inte, jag ska kolla hur stora man får.
Tjejen i kassan ger mig min första kula. När hon ska tvätta spaden och fråga vilken annan smak jag vill ha så säger dom:
Kille2: Vad små man får!
Tjejen i kassan skyndar sig och ger mig dubbelt så stora kulor, a, ni ser ju på bilden. Och bägaren var ovanligt STOR C:

Tack ni små killar som sadet ;);)


Men snabbt var den slut :(


Men nu ska jag göra nå annat :)

Puss!

Blev nå fel när jag la in det, när jag la in bilderna så var dom ju bredvid varandra -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

Din mejl, bara jag som ser den!

Din hemsida/blogg/annan länk du känner för att dela ;):

Tack för att du kommenterar, jag blir jätteglad! ♥:

Trackback
RSS 2.0